090804

åå jag blir galen!  att vissa har så svårt att förstå?!
jobbade idag, gick som vanligt, men är så trött bara! är trött hela dagen, men när de sen blir kväll så är ja inte trött längre, och därför går jag inte och lägger mig i tid!
sen efter jobbet var jag på arbetsförmedlingen, de tog ju bara lite tid va!  men nu är möte bokat iaf.
sen blev de stallet, gick ner till hoppbanan en stund,  de gick ju inte helt bra, men mkt mkt bättre än igår, som tur var! så hoppas att de blir ännu bättre imorn då vi ska prova att filma igen.. 
nu har jag och syster just lagat mat,  ensamma hemma nu när de andra har åkt till stugan..  nu blir de film o lite onyttigt. sen sova!  godnatt! :)


 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Söööta bilder:D:D hha vadå är du en sombi?;)

2009-08-04 @ 20:12:04
Postat av: Becca

Söta ponny!:)

Haha nej just det inte skrattaxDMen telefonsamtalet mellan dig o ******* HAHA

Okej förlåt:(x'D

2009-08-04 @ 23:20:10
URL: http://thewaytothetop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0