090818

hemma igen, skulle gärna stannat lite längre faktiskt ... :) men skönt ändå att vara hemma.
har varit jätteroligt, de blev kräfskiva på fredagen när vi kom dit, så åkte vi inte till malmö på lördagen, gick till malmöfestivalen, sen grillning på kvällen, och sen tillbaka till malmöfestivalen sen igen.
och på söndagen så handlade vi lite inne i malmö, och åkte även till ngt annat ställe. och på kvällen åkte vi tillbaka till huset, o bada o lite så. sen på måndagen åkte vi hem :) de va lite kort om va som hände, orkar inte skriva mer :)
och en jättebra sak som hänt,  är att isadora blir kvar etag till, så på lördag flyttar vi upp till plåt :)
nej nu ska jag gå och sova, ska upp tidigt imorn igen.  och sen på em är de cissi träning!

i natt hände de ngt konstigt iaf, jag vaknade, och klädde på mig, och lite så, gick på toa, och sen kollar ja ut och tkr att de ser mörkt ut ute, och kollar på klockan, och då är den tjugo i tolv, då har jag gått upp och trott att de är morgon.. hm..  men glad blev jag för att jag fick gå och lägga mig igen,  och kan säga att de inte första gången detta händer.. ;s :p

lägger ut lite bilder bara, mer på facebook. kanske kommer nån mer bild en annan dag :) 



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0