090823

nyss kommit hem från jennifer, där det  var kräftskiva, och pizza för de som itne vill ha kräftor, för bla mig då :)
gårdagen va också kul, vi va hemma hos mig och laga lite mat o så.
red ute på hoppbanan idag, och de gick väldigt bra, hon lyssnade bra, va lugn, och galoppen gick bättre än va den brukar!  sen gick vi till plåt där nu mera isadora ska stå. och imorn bitti ska vi ut och släppa ihop henne med skippy. och sen imorn em så är de hoppning, med frida o lollo också!
nu ska jag gå och sova för att jobba ännu en dag imorgon. sen ledig måndag, för att sedan jobba en massa dagar i rad. men nu slipper jag iaf gå upp kvart över 5 som jag gjort i ett antal veckor nu.
god natt :)

bild från i fredags.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0