090830

har inget intressant att skriva för de händer inte så mycket i mitt liv :o :D förutom stallet o jobb o sova :D
helgen har iaf varit bra, träffade stalltjejorna i fredags, blev twilight, godis o massa prat! mys! på lördagen red jag för lina, trodde inte att de skulle gå nge bra, för hon har varit lite jobbig några dagar, med sadeltvång o bara springa o springa, men ridningen gick ju hur bra som helst, bättre än på länge! sen på kvällen träffa jag pia mfl. kulkul :) sen idag jobbade jag på ridskolan, gick bra, sen hoppa ja bekkan, och de gick mkt bra! och isadora fick vila.
o nu ska ja gå o sova så jag orkar upp och jobba på ridskolan imorn igen! :)
gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0