23

och de går så himla segt att jobba när de inte kommer några folk, att sitta och inte göra ngt i flera timmar är inge kul!
men nu är de bara en vecka kvar, sen stänger cafet för denna sommar.
efter jobbet så blev de stallet, och hoppning, jag&isadora, frida&figge och lollo&ella. och så bra de gick, duktiga ponny!!  typ 4:e gången vi hoppar, känns bättre och bättre för varje gång, så himla kul! och idag hoppade vi en meter! bra för att vara oss tycker jag!
släppte ihop henne med skippy på morgonen, och de gick ju bra, helt lugna i början, men sen gillade skippy inte isadora längre, och jagar henne så fort hon kon nära, får hoppas att de lugnar sig, annars får vi försöka hitta på nån annan lösning.
nu ska jag snart gå och kolla på film elr ngt, och skönt att kunna få sova ut imorgon! sedan  vid lunch ska jag upp och jobba nån timme på ridskolan, ska sen jobba där nu några dagar när loni är sjukskriven.
godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0