pip!

kan bara säga att de va galet roligt! skulle egentligen inte ha gått dit, men på torsdagen ändrade vi detta, och köpte biljetter tills på fredan, så roligt! ville dit igen, och på lördagen så blev de jobb på cafet, va lagomt pigg när vi skule åka dit lite tidigare för vi hade en beställning.. men de gick ju bra! sen till stallet, och vi kommer på att vi ska in på putte igen på kvällen, så vi gör oss iordning, och åker ner och köper biljetter! och har en jätte rolig kväll igen! fast bäst artister var de iaf på fredagen.. men de har verkligen varit hur roligt som helst, och vi bara måste dit nästa år! alla dagarna! haha!
men nu är ju kanske lite för trött, jag brukar ju sova ganska så många timmar, så då blir mindre än 4 timmar per natt lite för lite, men de var de värt! men ja får sova ut om en vecka för då får jag lite semester! ska bli hur skönt som helst!
idag jobbade jag och sofia på cafet igen, och hon fyller år idag också, så grattis igen! har varit mkt roligt att jobba i helgen! och idag blev de ju en jätte god lunch, pannakaka o cola, kanske inte bästa kombinationen, men colan för att ja skulle försöka bli lite pigg!
nej nu lite bilder från helgen! :)


   
   
'






Kommentarer
Postat av: Becca

JAg dör så kul det var!Nästa år blire mera galet! Och då tar vi dom förstaHAHA:D:D

2009-08-02 @ 20:09:58
URL: http://thewaytothetop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0