090810

fredagen började med begravning för min älskade mormor <3 
sen åkte vi och till degerfors på kvällen, och träffade släkt, de va mkt trevligt, träffade några "små kusiner" (tremäningar) som vi inte hade träffade förut, som bor i finland, roligt! 
på lördagen jobbade jag på cafet med sofia, hade en rolig dag! sen stallet och red ute i värmen, isadora va lite pigg bara, men hon skötte sig :)  sen åkte jag hem till elin o ville och var lite barnvakt :) 
sen i söndags fick jag vara ledig! så då åkte jag med lina, kerstin, och becca på tävling, roligt! :) och sen stallet, och  tränade lite i ridhuset, och hon var hur lugn och fin som helst!
och idag så red jag för lina, och de gick också jättebra, lugn och jätte fin, duktiga ponny! <3
och jag har bestämt att ja ska följa med till skåne ändå,  så där blir de kräftskiva som vanligt, och sen malmö festivalen! :D och förhoppningsvis ullared på vägen hem!

lite bilder från släkt grejen..

 
              




Kommentarer
Postat av: Becca

Det var kul att du följde med på tävligen!:D

2009-08-10 @ 21:06:17
URL: http://thewaytothetop.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Kul att ni ska åka på mini semester:D men tråkgit för mej;)

2009-08-10 @ 21:36:22
Postat av: lillasyster

"roligt" haha. skåne blir awsome

2009-08-11 @ 23:12:24
URL: http://jannilarsson.blogg.se/
Postat av: Becca

Sv: HAHA det var lungt den dagsens bästa!:D

2009-08-12 @ 11:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0