090803

ååå jag vet inte hur jag ska göra! dom undrar om ja kan jobba nästa vecka också, hade ju sett fram emot att vara ledig efter typ 26 dagars jobb på rad, och vi ska egentligen åka till skåne, tors eller fredag. fast då skulle jag jobba till tors, och sen åka direkt efter jobbet,  och komma hem tisdag, men jag orkar inte göra båda sakerna, vill vara hemma nångång! så hur ska jag göra?! jobba nästa vecka, och vara hemma från skåne över helgen, eller säga nej till jobbet och följa med till skåne?  och om ja åker med till skåne så kan jag inte vara med och rida för cissi heller, har ju iof redan sagt att ja inte kan vara med, men kan kanske ändra igen.. :p jag blir galen! :o
och ridningen idag då, herregud! jag vet inte vad ja ska säga riktigt... de skulle filmas för snart ska hon säljas, men kan ju säga filmen borde inte visas! söta ponnyn är lite galen och knäpp ibland.
nej nu ska jag gå ifrån datorn så jag kan lägga mig tidigt idag! :)


Kommentarer
Postat av: sofia

haha! trötta hanna :P nej då de va väl inte så farligt :P

2009-08-03 @ 20:47:28
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hha passa på att jobba du har hela hösten på dej´att vila;)

2009-08-03 @ 20:47:37
Postat av: Becca

Jag tycker du ska stanna hemma:)Så vi kan ha lite p-a-r-t-y MOhahah:D Nerrå men ärligt de skulle vara kul att göra något nästa helg vare va?:DVa långt jag skrivber. Jag är flumm:(

Men iaf.:D

2009-08-03 @ 22:29:23
URL: http://thewaytothetop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0