090909

jobbade lite på ridskolan idag med, så jag åkte upp och mockade och fixade innan, och longerade isadora. sen ner till ridskolan några timmar, och sen upp igen och red in-gela. så himla kul och vara i stallet hela dagen! och imorn blir det en ännu längre dag i stallet, först jobb på ridskolan från 7.30-16, sen ska jag rida lite hästar, både in-gela o bekkan,  och för isadora blir de promenad. 
och nu vet jag inte vad jag ska göra, datorn är inge rolig längre, o tv orkar ja inte,  hmm.. och sova kan ja inte, har haft jätte svårt att sova de sista dagarna .. aja :D snart är de helg iaf, och då är jag ledig! :D
så har jag pratat med pernilla också, så jag ska följa med och hälsa på medusa någon dag, snart förhoppninsvis! :)


Kommentarer
Postat av: Becca

Va kul att hälsa på meddie!:D

2009-09-09 @ 22:42:00
URL: http://thewaytothetop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0